معرفی برخی شهرداران چهارمحال و بختیاری به مراجع قضایی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد قابل توجهی از شهرداران و دهیاران استان به دلیل عدم مدیریت اصولی پسماند به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ 20 July 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از تسنیم؛ سعید یوسف‌پور یکی از اولویت‌های اصلی محیط زیست استان در سال جاری مدیریت پسماند است، اظهار داشت: طرح مدیریت پسماند استان چهارمحال و بختیاری در کارگروه ملی مدیریت پسماند کشور مطرح شد که باعث اخذ دو مصوبه برای استان شد.

وی با بیان اینکه این مصوبات باید برطرف و چالش‌های پسماند استان رفع شود، ادامه داد: عدم اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا، عدم انجام طرح جامع مدیریت پسماند استان و عدم راه اندازی مرکز مدیریت پسماند صنعتی استان از جمله چالش‌های پسماند استان است.

مدیرکل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: در صورت اجرای طرح‌های مدیریت پسماند استان، صندوق ملی محیط زیست برای حمایت مالی و تسهیلاتی کمک خواهد کرد.

یوسف‌پور همچنین به عدم همکاری و عدم مدیریت اصولی پسماند در شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و عنوان کرد: وضعیت پسماند در سطح برخی شهرها و روستاها وضعیت نابسامانی دارد.

وی گفت: بعد از اینکه اخطارهای لازم به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بابت مدیریت پسماند داده شد، تعداد قابل توجهی از شهرداران و دهیاران استان به دلیل بی‌توجهی، ترک فعل و اقدام علیه بهداشت عمومی، به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار