پایه‌های اول، هفتم و دهم عجله کنند!

کارشناس مسول کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ثبت کتب درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ 09 July 2024
پایه‌های اول، هفتم و دهم عجله کنند!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن اوحدی با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی (اول دبستان، هفتم، دهم) منوط به ثبت‌نام قطعی در سامانه سیدا و ارسال اطلاعات دانش‌آموزان ثبت‌نام شده به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی می‌باشد، گفت: شایسته است در اسرع وقت مدیران مدارس پس از دریافت مدارک تحصیلی دانش‌آموزان نسبت به ثبت دقیق اطلاعات آنان در «سامانه سیدا» اقدام تا ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان به موقع انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ میلیون جلد کتاب وارد استان شده است، خاطر نشان کرد: روند توزیع کتب درسی به شهرستان‌ها و مناطق آغاز شده و تاکنون ۱۰ تن کتاب در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول به شهرستان دنا ارسال شده است.
اوحدی با بیان اینکه ۲ هزار ۵۶۶ دانش‌آموز پایه ورودی اول دبستان و هفتم متوسطه اول برای ثبت سفارش کتاب اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰ هزار ۶۶۴ دانش‌آموز میان‌پایه نیز نسبت به ثبت کتب درسی اقدام کرده‌اند.
کارشناس مسئول کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در پایان بر همکاری اولیا با مدارس جهت ثبت نام به موقع دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: ثبت‌نام پایه دهم با صدور هدایت تحصیلی پایه نهم در حال انجام و ثبت‌نام می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار