آغاز رقابت سمن‌های جوانان استان یزد برای عنوان برترین

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد: جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان استان با عنوان «جشنواره اتفاق ۴» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 17 July 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ زهیر حاجی حسینی گفت: تمامی سمن‌های معتبر که تا پایان سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان گردیده‌اند و یا در مرحله تمدید اعتبارنامه هستند، می‌توانند تا تاریخ ۵ مرداد‌ماه سال جاری از طریق درگاه اینترنتی شبکه‌های سمن‌ها به آدرس www.snyngo.ir برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی افزود: برگزیدگان پس از بررسی در کمیته داوران در شاخص‌های عمومی شامل مدیریت مالی، مشارکت، سازمان و مدیریت، برونداد‌ها و میزان تاثیر‌گذاری و همچنین شاخص‌های اختصاصی شامل همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کیفی، برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و عضویت در شبکه‌های تخصصی سمن‌های مردم‌نهاد جوانان تعیین می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: سمن‌های برتر استانی که توسط شورای داوری استان‌ها انتخاب و در بخش رقابتی از آنان تجلیل به عمل آمد، مجددا توسط شورای داوری ستادی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

حاجی حسینی اظهار داشت: از ۴۰ سمن منتخب، طی مراسمی که در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود، به‌عنوان برگزیدگان مرحله ملی جشنواره اتفاق ۴، تقدیر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار