آمران به معروف در کردستان تجلیل شدند

همایش تجلیل از آمران به معروف و ماهیان از منکر در کردستان با حضور مسوولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ 14 July 2024

به گزارش «تابناک کردستان»، نماینده ولی فقیه در کردستان پیش از ظهر یکشنبه در همایش استانی تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار کرد: امر به معروف یک واجب شرعی است که باید در مورد آن تبادل آرا صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه ترویج امر به معروف نیازمند آگاه‌سازی است، افزود: برگزارینشست‌ها، گفتمان‌ها و همایش‌های مختلف در ترویج این مهم اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک امر دلسوزانه است، افزود: باید همه موضوعات منکر تذکر داده شود و از هیچ خطایی چشم‌پوشی نشود تا دلسوزی در رعایت این فریضه شکل گیرد.

وی اذعان کرد: امر به معروف یک کنش عاطفی است، افزود: کسانیکه را که امر و نهی می‌کنیم باید احساس برادرانه و خواهرانه ایجاد کنیم تا اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: احترام لازمه همراهی مردم در اجرای فریضه امر به معروف است و باید این مقوله مهم در هر کاری رعایت شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: در محیط خانه همه افراد بویژه والدین، در محیط کار مدیران و در مدرسه معلم باید خود را نسبت به امر به معروف و نهی از منکر خود را مسؤول بدانند.

در این مراسم از آمران به معروف و ماهیان از منکر کردستان و همچنین خبرگزاری مهر استان در انعکاس اخبار مرتبط با امر به معروف تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار