سارق مجتمع فرهنگی آفتاب اراك دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان اراك از سرعت عمل مأموران در دستگيري سارق مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب خبر داد و گفت: اموال مسروقه به ارزش ده میلیارد ریال كشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 02 July 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "عليرضا معيريان" افزود: در پی وصول خبری مبنی بر سرقت از مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب اراک، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي يادآور شد: درجهت رسیدگی به مطالبات مردمی و شهروندان، مأموران کلانتری ۱۴ علوی با اشراف اطلاعاتی و با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت، موفق به شناسایی ۲ سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ معيريان با اشاره به دستگیری متهم طی یک عملیات پلیسی بیان داشت: متهم دستگیر شده در تحقيقات فنی و تخصصی بعمل آمده به سرقت از مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اعتراف کرد و پس از شناسایی محل اختفا اموال مسروقه، مقادیر زیادی از اموال به سرقت رفته ازجمله ویديو پرژکتور، میکسر صدا، میکسر تصویر، کارت صدا، هدفون، میکروفون و دو دستگاه دوربین گردشی کشف شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اموال مکشوفه ده میلیارد ریال برآورد شده، که دراین خصوص کلیه اموال پس از شناسایی تحویل شکات شد و تلاش پلیس برای دستگیری همدست سارق همچنان ادامه دارد.
سرهنگ علیرضا معیریان افزود: عدم توجه به توصيه ها و هشدار های پلیس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال و عدم گماردن نگهبان از عوامل مهم این سرقت به شمار می رود و لازم است همه دستگاه ها وشهروندان گرامي در پيشگيري از سرقت بیش از پیش، توصيه هاي پليسی را مورد توجه قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار