حسن پور خبرداد؛

پوشش اینترنتی لازمه بهره برداری از سامانه مودیان مالیاتی سمنان

تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان گفت: مشکل ارتباطی و پوشش اینترنتی در استان برای بهره برداری از سامانه مؤدیان مالیاتی وجود ندارد و تمام شهرهای استان دارای پوشش اینترنت است.
کد خبر: ۹۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 02 September 2021

10 روش کاربردی برای کاهش مصرف اینترنت تلفن همراه- اخبار خواندنی - اخبار  رسانه ها تسنیم | Tasnim

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان  بیان کرد: زیرساخت های ارتباطی برای بهره برداری از سامانه مودیان مالیاتی در این استان مهیا است و توسعه زیرساخت های الکترونیکی مالیاتی یکی از اساسی ترین و ضروری‌ترین اقدامات است و باید در تحقق آن تسریع شود.

وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده زیرساخت ارتباطی مناسب در کل استان سمنان وجود دارد و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و استفاده از ابزارهای الکترونیکی اجرای قانون برای همه مودیان فراهم است.

سید یاسر حسن پور ادامه داد: این کارگروه موظف است که به صورت سالانه درخواست مؤدیانی که اظهار به عدم توانایی در استفاده از پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان می کنند، بررسی کند و در صورتی که این کارگروه با در نظرگرفتن شرایطی نظیر ویژگی­های جسمی، منطقه جغرافیایی، سابقه مالیاتی و زیرساخت­ها و امکانات سخت­ افزاری و نرم ­افزاری، ناتوانی و یا توانایی کمتر وی در استفاده از پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان را تشخیص دهد، شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی موظف هستند نسبت به آموزش، توانمندسازی، نصب و راه اندازی پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان برای این دسته از مؤدیان اقدام کنند.

حسن پور همچنین افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد در چارچوب قانون تکالیف خود را انجام و برای رسیدن به اهداف این قانون همکاری لازم را انجام دهد.

 

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان گفت: مشکل ارتباطی و پوشش اینترنتی در استان برای بهره برداری از سامانه مؤدیان مالیاتی وجود ندارد و تمام شهرهای استان دارای پوشش اینترنت است.

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن پور روز پنجشنبه در دومین نشست کارگروه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی موضوع ماده دو قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی استان سمنان افزود: زیرساخت های ارتباطی برای بهره برداری از سامانه مودیان مالیاتی در این استان مهیا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تاکید کرد: توسعه زیرساخت های الکترونیکی مالیاتی یکی از اساسی ترین و ضروری‌ترین اقدامات است و باید در تحقق آن تسریع شود.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده زیرساخت ارتباطی مناسب در کل استان سمنان وجود دارد و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و استفاده از ابزارهای الکترونیکی اجرای قانون برای همه مودیان فراهم است.

حسن پور در تشریح جزئیات کارگروه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی گفت: این کارگروه موظف است که به صورت سالانه درخواست مؤدیانی که اظهار به عدم توانایی در استفاده از پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان می کنند، بررسی کند و در صورتی که این کارگروه با در نظرگرفتن شرایطی نظیر ویژگی­های جسمی، منطقه جغرافیایی، سابقه مالیاتی و زیرساخت­ها و امکانات سخت­ افزاری و نرم ­افزاری، ناتوانی و یا توانایی کمتر وی در استفاده از پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان را تشخیص دهد، شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی موظف هستند نسبت به آموزش، توانمندسازی، نصب و راه اندازی پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان برای این دسته از مؤدیان اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود این اداره کل آمادگی کامل دارد در چارچوب قانون تکالیف خود را انجام و برای رسیدن به اهداف این قانون همکاری لازم را انجام دهد.

خبرهای مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار