سامانه بارشی تا فردا مهمان آسمان فارس است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که بارندگی در این استان تا عصر روز دوشنبه ۴ فروردین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 22 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:رحیم آزادی با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا همه شهرستان‌های استان فارس درگیر بارش باران است، گفت: بیشترین حجم بارندگی سامانه بارشی کنونی در شهرستان‌های خنج و نورآباد با ٢٦ میلی متر، ثبت شده است.

او با بیان اینکه بارش‌ها تا بعدازظهر فردا دوشنبه ٤ فروردین ادامه دارد، افزود: امروز یکشنبه ٣ فروردین نیمه شمالی فارس شاهد بیشترین بارش‌هاست.بارش باران ٣٠ تا ٧٠ میلی متری برای این نیمه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی ناشی از بارش‌ها در سطح استان گزارش نشده است.

آزادی گفت: هم‌اینک نیروهای امدادی، راهداری و خدمات رسان در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی مستقر و در حالت آماده باش کامل هستند.

او با بیان اینکه اخطارها، توصیه‌ها و اطلاع رسانی‌های قبلی به فرمانداری، دهیاری و شهرداری‌ها اعلام شده است، از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضرور خودداری و عشایر و روستاییان نیز از اسکان در حاشیه رو خانه و مسیل‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس یادآور شد: براساس آخرین آمار سازمان هواشناسی برای شهر شیراز در سامانه فعلی بارشی، بارش ٢.٤ میلی‌متر باران گزارش شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار