مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:

آغاز عملیات اجرائی گاز رسانی به ۲۱ هزار خانوار در استان کرمان

در هفته دولت گاز رسانی به شهرهای هجدک(راور)، دهج و جوزم(شهربابک)، هنزا، دب‌بهشت، رودبار و ۱۱۳ روستا در کل سطح استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 12 August 2015
محمد علی ودیعتی در ارتباط با پروژه‌های هفته دولت در استان اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری عملیات گاز رسانی به ۴ شهر، ۱۱۳ روستا و ۴ پروژه خط انتقال با اعتباری بالغ بر۲ میلیون و ۳۸۴ هزار ریال آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: در هفته دولت گاز رسانی به شهرهای هجدک(راور)، دهج و جوزم(شهربابک)، هنزا، دب‌بهشت، رودبار و ۱۱۳ روستا در کل سطح استان آغاز خواهد شد.
ودیعتی تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این پروژه‌ها در سال‌های ۹۴ و ۹۵ درصد برخورداری خانوار روستایی استان کرمان از ۲۸ درصد به بالای ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: همدلی در گازدار شدن روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و مجلس نیز با تصویب بند ق تبصره ۲ بودجه در تحقق آن کمک نمود.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان هفته دولت را یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر دانست و عنوان کرد:  شرکت گاز استان کرمان مانند قبل وظیفه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان را دارد و بر حمایت از گازرسانی به شهرها و روستاها، رضایت مشترکین و تحول در ارائه خدمات، برنامه‌ریزی نموده که خوشبختانه با همت و تلاش پرسنل شاهد افتتاح پروژه فوق باشیم .
ودیعتی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقدامات مهم وماندگار نظام در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و عمرانی میهن عزیز اسلامی است و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر این شرکت با پشتکار همیشگی توانسته برگ زرینی در راستای خدمات گازرسانی در استان رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار