رئیس جمعیت هلال احمر مشهد:

محموله لوازم بهداشتی به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: یازدهمین محموله ارسالی خراسان رضوی در قالب یک کامیون حاوی هزار بسته لوازم بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر مشهد به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن پرکار از آماده‌سازی و ارسال یک محموله حاوی هزار بسته لوازم بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر مشهد به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

وی افزود: این محموله یازدهمین هدیه ارسالی خراسانی‌‎ها به سیل‌زدگان است و اولین هدیه ارسالی از جمعیت هلال احمر به ارزش 250 میلیون ریال بوده که توسط یکی از خیّران نیک‌اندیش مشهدی برای مردم سیل‌زده لرستان تهیه شده و این محموله پس از بارگیری در یک دستگاه کامیون لحظاتی پیش به خرم‌آباد ارسال شد.

پرکار اضافه کرد: تاکنون 11 محموله از استان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده که از این میزان ۶ محموله به گلستان، یک محموله به سیستان و بلوچستان، ۲ محموله به خوزستان و 2 محموله به لرستان ارسال شده است و ارسال کمک‌های مردمی و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا زمانی که نیاز سیل‌زدگان تأمین شود ادامه می‌یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد اظهار کرد: علی‌رغم کمک‌های جمعیت هلال احمر و ساير دستگاه‌های اجرايی دیگر متأسفانه به‌دلیل وسعت حادثه در استان‌های مختلف نیازمند مساعدت و کمک‌های مردمی هستیم.

پرکار تأکید کرد: داوطلبان عزیز، خیران گرانقدر و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر به شماره کارت۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه و یا شماره حساب۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور و یا با شماره‌گیری *780*112# برای کمک به سیل‌زدگان کشور واریز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم همیشه به محض بروز حادثه‌ای برای کمک به هموطنانشان وارد عمل می‌شوند، برخی افراد سودجو با ایجاد کانال، گروه و پیج‌های مختلف در برخی پیام‌رسان‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد خاطرنشان کرد: بنابراین باید مراقب باشیم که این کمک‌ها به‌جایی سپرده شود تا به دست نیازمند حقیقی برسد و بر همین‌ اساس لازم است شهروندان گرامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را صرفاً از طریق‌ پایگاه‌های مجاز همچون جمعیت هلال احمر اهدا کنند تا این کمک‌ها به مقصد واقعی خود واصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار