رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر خبر داد؛

امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آبگرفتگی، ریزش آوار منزل و برخورد وسایل نقلیه در کاشمر

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آبگرفتگی، ریزش آوار منزل مسکونی و برخورد وسایل نقلیه در نقاط مختلف کاشمر خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 28 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، احمد رضاپور با اشاره به وقوع چند حادثه امدادی و جاده‌ای در شهرستان‌های کاشمر، اظهار کرد: این حوادث شامل آبگرفتگی، ریزش آوار منزل مسکونی و برخورد وسایل نقلیه با یکدیگر بوده است.

وی در خصوص برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو 405 و حیوان اهلی در کیلومتر 13 محور شادمهر به کاشمر، گفت: با اقدام به‌موقع مردمی 2 مصدوم حادثه به اورژانس 115 تحویل داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر با اشاره به ریزش آوار یک منزل مسکونی در روستای کلاته شادی، بیان کرد: پس از اعزام یک تیم سیلاب برای ارزیابی حادثه، امدادگران در مسیر اعزام به 20 خودروی گرفتار در سیلاب مواجه شدند که همزمان برای کمک به آنان اقدام شد و سرنشینان این خودروها که در مجموع 92 نفر بودند و ساکنان منزل مسکونی را نیز در تکیه حسینی روستای ریوش اسکان دادند.

رضاپور با بیان اینکه 2 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به 3 خانوار حادثه‌دیده بر اثر آبگرفتگی در کاشمر اعزام شدند، افزود: در این عملیات تیم‌های امدادی با استفاده از 2 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و 2 دستگاه موتور پمپپ لجن‌کش اقدام به رفع آبگرفتگی محل کردند.

گفتنی است، با توجه به سرد بودن هوا و شرایط نامتعادل جوی، امدادگران هلال احمر در هنگام مواجهه با وضعیت آسیب‌دیدگان، پوشش‌های امدادی خود را برای گرم‌شدن در اختیار حادثه‌دیدگان قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار