در ایام دهه فجر برگزار می شود؛

مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیگفت: هدف از بزرگداشت مقام شهدا نشان دادن نقش مهم مردم خراسان جنوبی در پیروزی انقلاب اسلامی است که شهدای گران‌قدری از سراسر استان را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
کد خبر: ۷۰۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 16 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان از تیرماه سال‌جاری با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» شروع به کار کرده است.

 

وی افزود: برنامه‌ها با هدف ترسیم آینده امیدبخش، ارائه کارنامه و دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و احصاء و رفع شبهات و با تشکیل کارگروه‌های ۲۶ گانه در ۲۶ نقطه استان خراسان جنوبی در حال انجام است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب، در دهه اول بهمن توسط کارگروه‌ها در نشست‌های خبری به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

 

حجت‌الاسلام ملایی همچنین از برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در هفتم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: مدیریت کمیته برگزاری این مراسم با حوزه هنری خراسان‌جنوبی و هدف آن نشان دادن نقش مهم مردم خراسان جنوبی در پیروزی انقلاب اسلامی است که شهدای گران‌قدری از سراسر استان را تقدیم انقلاب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار