فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران

برگزاری یادواره ها با هدف بیان آرمان های شهدا نیاز امروز جامعه است

تابناک : فرمانده نیروی زمینی سپاه در سالگرد شهید پاکپور در خنداب گفت: عبرت آموزی از دفاع مقدس مناسب‌ترین شیوه یادآوری و زنده نگه داشتن رشادت‌های آن دوران است.
کد خبر: ۶۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 29 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی مراسم سالگرد شهید رضا پاکپور با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، حجت‌الاسلام شهوری امام جماعت روستای دهسد، شهرام ثامنی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خنداب و اهالي روستاي دهسد از توابع بخش قره‌چاي خنداب در گلزار مطهر شهداي اين روستا برگزار شد

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سالگرد شهید پاکپور در خنداب  ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌ها گفت: در این مراسم‌ها و یادواره‌ها باید اصول اعتقادی و دینی حاکم بر دوران دفاع مقدس و اهداف آن دوران مورد توجه و یادآوری قرار گیرد و سرلوحه امورات امروز ما باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: یادآوری آن دوران فقط صرف بیان خاطرات جبهه و جنگ نباشد بلکه باید توجه به آرمان‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان و امام شهداء که همان پایداری اسلام و انقلاب بوده است مورد اهمیت است.

حجت‌الاسلام شهوری امام جماعت روستای دهسد نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم نکوداشت شهدا گفت: ادامه دادن راه شهدا از وظایف اصلی تک تک مردم ایران است.

روستاي دهسد داراي 17 شهيد مي‌باشد كه پاسدار شهيد رضا پاكپور در سال 61 در عمليات رمضان و در محور عملياتي  جنوب كشور  به درجه رفيع شهادت نايل شده و در گلزار مطهر این روستا به خاک سپرده شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار