از خبرنگاران فعال استان به صورت ویژه تجلیل شود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی گفت:روز خبرنگار فرصتی برای تقدیر و تجلیل از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه است اما خبرنگارانی که در تمامی رویدادهای خبری استان حضور پررنگ دارند باید به صورت ویژه تجلیل شوند‌.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ 21 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری اظهار کرد:برگزاری متمرکز روز خبرنگار در استان بدون نگاه حزبی و سیاسی باید در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: روز خبرنگار فرصتی است که مجموعه فعالیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات استان بررسی شود تا نقاط قوت و ضعف این حوزه مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان مطالبه‌گران و رابط مجموعه مردم و مسوولان نقش ایفا می‌کنند و مسوولان نیز وظیفه دارند نهایت همکاری را با این قشر داشته باشند.

نظری اظهار کرد: جامعه فرهیخته‌ رسانه‌ای اگر به شکل درست رسالت خود را انجام دهد، آگاهی مردم در مقوله‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: در آیین روز خبرنگار استان مرکزی تمامی فعالان حوزه خبر مورد تجلیل قرار می‌گیرد اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد خبرنگاران فعال استان در حوزه‌های مختلف را شناسایی کرده تا به صورت ویژه از زحمات آنها تقدیر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اکنون۲۶۷ خبرنگار در استان فعالیت می‌کنند این در حالی است که ساماندهی خبرنگاران فعال در حال روز رسانی می‌باشد.

«حسین محمودی‌فر» اظهار کرد: سال گذشته استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سپاه روح‌الله و بسیج رسانه استان و شهرداری اراک حمایت و همکاری خوبی در راستای برگزاری آیین روز خبرنگار داشتند که امسال هم این نهادها برای آیین روز خبرنگار اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان کرد: سال گذشته خبرنگاران شهرستان‌های استان در همان شهرستان تجلیل شدند که امسال هم این رویه تکرار می‌شود اما لوح تقدیر خبرنگاران با امضای استاندار مرکزی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار