به مناسبت هفته بهزیستی

تنها ؛ همه با هم میتوانیم شعار هفته بهزیستی در سال جاری

تابناک : مدیر کل بهزیستی استان مرکزی رویکرد بهزیستی را شناساندن توانمندیهای معلولان و مددجویان در کنار معرفی قابلیت های سیستم به مردم و مسئولین دانست
کد خبر: ۵۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اعلام این خبر که تنها ؛ همه با هم میتوانیم شعار امسال هفته بهزیستی است گفت :با عنایت به آغاز هفته بهزیستی از 20تا 26 تیرماه، این اداره کل همچون سنوات گذشته برنامه هایی را برای این هفته تدوین نموده است.

بهروز رفیعی رویکرد بهزیستی را شناساندن توانمندیهای معلولان و مددجویان در کنار معرفی قابلیت های سیستم به مردم و مسئولین دانست و در همین راستا از تلاش این اداره کل بر افزایش ضریب نفوذ خدمات بهزیستی در میان آحاد جامعه خبر داد و افزود: با اجرای برنامه‌های مختلف مردمی، برای تحقق اهداف پیشگیرانه و توانمندسازی پایدار جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

ایشان فلسفه وجودی سازمان بهزیستی را خدمت به مددجویان و جامعه هدف عنوان کردو با اشاره به راه‌کارهای دولت در رسیدن به رفاه‌اجتماعی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف یاد آورشد: کارها باید در مسیر توانمندسازی باشد و دستگاههای ذیربط همکاری لازم با این اداره را داشته باشند.

رفیعی ارتقای زندگی افراد تحت پوشش رادر اولویت این سازمان دانست و با اشاره به شعار هفته بهزیستی با عنوان  تنها ؛ همه با هم می توانیم افزود: بایستی در این هفته تلاش کنیم تا در کنار سیاست های کلی سازمان، خدمات و فعالیت های مان را با شعار هفته بهزیستی در فضای تبلیغاتی و رسانه ای، اطلاع رسانی کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در پایان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان بهزیستی، گفت: این اداره کل با انجام 150 نوع فعالیت در گستره سنی نوزاد تا سالمندی، سهم سنگینی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان آحاد جامعه داشته و یکی از متولیان اصلی رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار