ترویج فرهنگ ایثار در کاروان‌های راهیان نور

کد خبر: ۵۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 30 June 2015
نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ دفاع و ایثار در کاروان‌های راهیان نور دو چندان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: امروز نوبت ما است تا با حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل امروز و آینده وظیفه خود را به درستی در قبال شهدا و رزمندگان اسلام ادا کنیم.

اکبریان با بیان اینکه باید تلاش شود تا با برگزاری برنامه‌هایی دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به درستی در بین نسل امروز  تبیین شود افزود: برپایی کاروان‌های راهیان نور یکی از مهمترین راهکارها برای انتقال ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده مردم کرج ادامه داد: اعزام قشرهای مختلف مردم به مناطق عملیاتی می‌تواند گامی مهم در جهت مأنوس کردن بیشتر نسل امروز با آن دوران باشد.

در ادامه این جلسه دیگر نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر تقویت کاروان‌های راهیان نور تأکید کرد و گفت: باید
هر چه در توان داریم در مسیر تقویت این مهم به کار گیریم.

محمدجواد کولیوند افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بسیاری بدون هیچ چشم داشتی به جبهه‌ها رفتند و در این راه جان خود را نیز از دست دادند لذا امروز وظیفه ما است تا با انتقال آرمان‌های شهدا، ‌ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که توطئه‌های شوم دشمنان برای از بین فرهنگ دفاع و ایثار علمی شود لذا با اعزام گروه‌های مختلف مردم به مناطق عملیاتی می‌توانیم نقشی تأثیرگذار و مهم در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار