دشمنان از تفرقه مسلمانان بهره‌برداری می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به ولادت پیامبر اسلام و هفته وحدت، بر اهمیت اتحاد مسلمانان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ 14 September 2024

دشمنان از تفرقه مسلمانان بهره‌برداری می‌کنند

به گزارش «تابناک البرز» سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد که وجود حضرت محمد(ص) عامل اصلی آرامش و وحدت در صدر اسلام بود و اختلافات تاریخی مسلمانان زمینه‌ساز تفرقه و ضعف آن‌ها گردید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود که دشمنان اسلام از تفرقه مسلمانان بهره‌برداری کرده و بر این اساس، به تهدیدهای خود ادامه می‌دهند.
 امام جمعه کرج همچنین به پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس جبهه جهاد اسلامی اشاره کرد که به مقابله با فتنه‌های دشمنان پرداخته و امید را در بین مسلمانان زنده نگه داشته است.
در ادامه، حسینی همدانی بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت که ترویج ناامیدی خطرناک است و دشمنان سعی در ایجاد یأس در مردم دارند.
وی با اشاره به توانمندی‌های جوانان ایرانی در عرصه نظامی، خواستار هوشیاری در برابر شیطنت‌های دشمنان شد.
امام جمعه کرج همچنین با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، بر لزوم تقوا و مواسات در جامعه تأکید کرد و از مردم فلسطین به عنوان نماد مقاومت یاد کرد. وی در پایان، بر موضع قاطع ایران در برابر تهدیدات منافع ملی تأکید کرد و گفت که کشور هرگز در برابر تغییرات ژئوپلتیکی کوتاه نخواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار