انتقال ۲ هزار زائر البرزی به مشهد مقدس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: ۲ هزار زائر طی چهار روز گذشته با ناوگان حمل ونقل عمومی این استان به مشهد مقدس انتقال یافتند.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 05 September 2024

به گزارش «تابناک البرز» علی زندی فر گفت: طرح جابه جایی زائران مشهد مقدس از هشتم تا سیزدهم شهریور ماه جاری با استفاده از ۷۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده ای از استان البرز به حرم رضوی انجام شد.

وی با اشاره به بسیج تمام امکانات در حوزه‌ حمل و نقل عمومی استان برای اعزام زائران البرز به مشهد مقدس افزود: همزمان با آغاز طرح جابه جایی زائران به حرم رضوی برنامه‌ریزی‌ هایی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفت تا بهترین شرایط برای سفر زائران به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان فراهم شود.

زندی فر گفت: تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان به کار گرفته شد تاجابه‌جایی مسافران بدون مشکل انجام شود و با توجه به همکاری و همراهی مطلوب شرکت‌ها و مالکان ناوگان اتوبوسی علاوه بر تامین نیاز برای بازگشت زائران استان البرز، به سایر استان‌های کشور نیز ناوگان کمکی اعزام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد : تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان البرز انجام شده و ناوگان حمل و نقل استان آماده بازگشت زائران هستند.

ناوگان حمل ونقل عمومی البرز امسال نیز به بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی خدمات ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار