دولت با مردم صادق باشد

کد خبر: ۵۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 22 June 2015
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت:  برخی کالاهای اساسی  تا 50 درصد گران شده است

عزیز اکبریان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور چندی پیش گفته بود که کشور از رکود خارج خواهد شد ولی عملا این اتفاق نیفتاده است.
وی خاطرنشان کرد: رکود و تورم حاکم بر بازار با بخشنامه‌های فرمالیستی و دلخوش‌کننده مهار نمی‌شود و در این حوزه باید جهادی وارد عمل شد.
نماینده مردم کرج در مجلس افزود: در حال حاضر در بخش مسکن، تولیدات داخلی و همچنین گردش مالی در کشور شاهد اتفاق مثبتی نبوده‌ایم .
اکبریان تصریح کرد: نگرانی دولت  این است که با خروج از وضعیت رکود، تورم زیادی ایجاد شود ولی درشرایط فعلی رکود هم شاهد گران شدن  20 ،30 و حتی 50 درصدی برخی کالاهای اساسی هستیم.
وی ادامه داد: سه ماه اول سال فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است به همین دلیل افزایش غیر قابل انتظار قیمت‌ها باعث نگرانی مردم شده است.
وی نان، گوشت، مرغ،  لبنیات، سبزی و میوه جات را در شمار کالاهایی نام برد که طی دو ماه اخیر گران شده‌اند.
اکبریان با تاکید بر اینکه دولت باید با مردم صادق باشد، اضافه کرد: دولت طرفدار رکود است؛ چرا که از تورم نگران است ولی مسئله اینجاست که باقی ماندن در این وضعیت بسیار خطرناکتر است.
وی در پایان یادآورشد: راه‌کار اساسی حل گرانی‌های موجود اجرای سیاست ‌ای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و اجازه ندادن به واردات کالاهای مشابه داخل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار