نجفی مطرح کرد؛

لحاظ وضعیت جامعه و مشکلات آنها بایستی در برنامه های ما باشد

شهردار تهران در نشست هیأت رییسه شورای سیاستگذار اصلاح طلبان، گفت: برنامه‌هایی که به مردم ارائه می‌کنیم باید به گونه‌ای باشد که وضعیت جامعه و مشکلات آن را لحاظ کنیم. به همین دلیل باید مراقبت شود در طرح مطالبات، توانمندی‌ها و وظایف نهادهای تابعه را لحاظ کنیم.
کد خبر: ۵۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 05 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدعلی نجفی" در نشست مشترک هیأت رییسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با هیات رییسه فراکسیون امید و روسای شوراها و شهرداران کلان‌شهرها با قدردانی از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به جهت برگزاری این نشست، اظهار داشت: مصالح کشور و مصالح آینده اصلاحات در گرو کارآمدی مدیران اصلاح‌طلب است.

وی ادامه داد: ما در موقعیتی هستیم که باید در موضع‌گیری‌های خود به دنبال تقویت گفتمان اصلاحات، حفظ سرمایه اجتماعی و ترجیح منافع عمومی بر منافع گروهی باشیم.

شهردار تهران بر ضرورت صیانت از نیروهای اصلاح‌طلب و تربیت مدیران این جریان سیاسی برای آینده کشور تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه‌هایی که به مردم ارائه می‌کنیم باید به گونه‌ای باشد که وضعیت جامعه و مشکلات آن را لحاظ کنیم. به همین دلیل باید مراقبت شود در طرح مطالبات، توانمندی‌ها و وظایف نهادهای تابعه را لحاظ کنیم.

نجفی از عارف خواست برای پیگیری برخی برنامه‌ها کمیته‌های مشترکی بین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، شورای شهر و فراکسیون امید تشکیل دهد.

"محسن هاشمی" رییس شورای شهر تهران نیز بر لزوم برنامه‌ریزی جهت عملیاتی کردن وعده‌های داده شده به مردم تاکید کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار