بایستی راه اندازی جمعه بازارها و شنبه بازارها در تهران ساماندهی شود

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران، اقداماتی را در راستای راه‌اندازی جمعه‌بازارها و یا شنبه‌بازارهایی برای بساط‌گران انجام داده است که البته این موارد نیز باید ساماندهی شود.
کد خبر: ۵۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "زهرا صدراعظم نوری" در جریان دهمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: متاسفانه شاهد بساط‌گران سدمعبر در محدوده شهر تهران و به‌ویژه محلات پرتردد هستیم و همین امر باعث اعتراض شهروندان شده است. 

وی تصریح کرد: باید شهرداری تهران با هماهننگی نیروی انتظامی اقدامات لازم را برای جمع‌آوری این افراد و حتی‌المقدور ساماندهی این گروه انجام دهد.

صدراعظم نوری، گفت:‌ طی مکاتباتی از ابتدای سال 96 شاهد هستیم که در منطقه یک تعداد زیادی از بساط‌گران باعث سعدمعبر در حدفاصل میدان تجریش و قدس شده‌اند و همین امر باعث اختلاف در تردد شهروندان شده است و آسایش را از آنها سلب کرده است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از شهردار منطقه یک خواست؛ ورود جدی به موضوع جمع‌آوری بساط‌گران حدفاصل میدان قدس تا تجریش داشته باشد و اقدامات لازم را انجام دهد. 

صدراعظم نوری، گفت: مسئله سد معبر توسط افرادی که بی‌بضاعت هستند اگر چه خلاف قانون است اما واقعیتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: البته در سال‌های گذشته شهرداری تهران اقداماتی را در راستای راه‌اندازی جمعه‌بازارها و یا شنبه‌بازارهایی برای بساط‌گران انجام داده است که البته این موارد نیز باید ساماندهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار