رئیس جمعیت هلال احمر قوچان:

برخورد دو دستگاه خودروی پراید در محور فاروج به قوچان 4 مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمرقوچان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 21 محور فاروج به قوچان 8 حادثه دیده و 4 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۹۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 25 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سعید فکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر قوچان عملیات امدادرسانی به مصدومان این تصادف را در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام دادند.
وی افزود: در این حادثه که ساعت 11:17 روز شنبه پنجم فروردین ماه در کیلومتر 21 محور فاروج به قوچان به‌وقوع پیوست، متاسفانه بعلت دخالت و درگیری افراد عبوری با نجاتگران، انتقال با تأخیر انجام شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان بیان کرد: پس از وقوع این حادثه و اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بلافاصله نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی شهید بابارستمی جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، خود را به محل حادثه رساندند.
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خاطرنشان کرد: این حادثه متأسفانه 8 حادثه دیده و 4 مصدوم که شامل دو کودک 4 و 8 ساله و دو خانم 25 و 65 ساله در پی داشت که مصدومان دچار ترومای سر، شکم و لگن شده بودند که به‌صورت سطحی اقدامات اولیه انجام شد. 
فکوری گفت: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط نیروهای امداد به بیمارستان موسی‌بنجعفر(ع) قوچان منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار