تمهیدات سازمان داوطلبان برای ایام محرم

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ کاروان سلامت از سال گذشته تاکنون جهت کمک به بیماران نیازمند به مناطق محروم اعزام شده است، گفت: تمهیدات داوطلبان لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در ایام محرم و اربعین پیش‌بینی شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 28 August 2016
فرحناز رافع در حاشیه سومین آیین تجلیل از پزشکان داوطلب فعال هلال احمر اظهارداشت: امروز 120 پزشک فعال داوطلب در این مراسم شرکت کرده که 15 نفر آنها تقدیر شدند. این افراد همکاری مستمر در قالب کاروان سلامت و ویزیت رایگان داشته‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون یک هزار کاروان سلامت جهت کمک به بیماران نیازمند به مناطق مختلف کشور اعزام شده‌اند، گفت: 900 پروژه بهداشتی و درمانی طی این مدت اجرا شده است.
 
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از برنامه‌های این سازمان جهت ایام محرم و اربعین خبر داد و اعلام کرد: پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان داوطلب در محرم و اربعین در مسیرهای تردد زائران، در ایران و عراق مستقر شده و همکاری‌های لازم را با دوستان در سازمان حج و زیارت دارند.
 
وی در مورد سفرنامه سلامت و امید گفت: این سفرنامه با همت و مشارکت خیرین سلامت و پزشکان داوطلب راه افتاده که به زودی این سفرنامه در قزوین و پس از آن در قم، مرکزی و شهرکرد اجرا می‌شود همچنین در هر استان 3 شهرستان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
 
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه 500 پزشک و پیراپزشک و همچنین فعال محیط زیست در سفرنامه سلامت و امید مشارکت دارند، گفت: تمامی خدماتی که در قالب این سفرنامه همچنین کاروان‌های سلامت به مردم ارائه می‌شود رایگان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار