افتتاح پایگاه امداد و نجات «اولنگ» و مدرسه هلال در هفته دولت

حسین احمدی: پایگاه امداد و نجات بین شهری اولنگ و مدرسه هلال کشور در روستای قولجه تپه گنبدکاووس در هفته دولت افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۸۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 24 August 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری اولنگ و مدرسه هلال در هفته دولت خبر داد.
حسین احمدی در رابطه با برنامه های هفته دولت گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری اولنگ و مدرسه هلال کشور در روستای قولجه تپه گنبدکاووس در هفته دولت افتتاح می شود.
وی افزود: با توجه به حادثه خیزی و  پرتردد بودن محور رامیان به شاهرود و برای ارائه سریعتر خدمات امدادی به حادثه دیدگان؛  پایگاه امداد و نجات  بین شهری اولنگ با زیربنای ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع که از سوی ورثه مرحوم رجنی اهدا شده بود در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان ارشد استانی افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: اولین مدرسه هلال کشور که توسط «آنا محمد آق پور قابوس» خیر داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان در روستای قولجه‌تپه بخش مرکزی شهرستان گنبد کاووس که با دو کلاس به متراژ ۹۷ متر زیربنا ساخته شده هم  در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی در رابطه با دیگر برنامه های هفته دولت جمعیت هلال احمر گفت: اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم استان، اجرای طرح ملی همدلی، برگزاری نشست با موضوع تقویت تولید داخلی و مصرف تولیدات داخلی، برگزاری دوره های تخصصی آموزشی امداد و نجات، مانور امداد و نجات با مشارکت اعضای کارگروه تخصصی امداد و نجات و برگزاری نشست تخصصی نقش تاب آور اجتماعی در تحقق بخشیدن به اهداف هفتگانه هلال احمر از دیگر برنامه های است که در هفته دولت توسط جمعیت هلال احمر استان گلستان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
آخرین اخبار