ساخت مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول در هرمزگان ۷۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: با اقدامات انجام شده واحدهای مسکن ۲۵ خانوار دارای دست کم ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ 17 September 2024

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اعلام این خبر اظهار کرد: برای تأمین و ساخت مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و بیشتر در هرمزگان تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

وی بیان کرد: بر پایه این تفاهم‌نامه، ۲۵ خانوار حداقل ۲ عضو معلول و بیشتر در شهر‌های بندرعباس، بندر خمیر و جاسک صاحب خانه می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهار کرد: برای احداث هر واحد مسکونی خانوار‌های دست کم ۲ عضو معلول و بیشتر در روستا‌ها تا سقف ۲ میلیارد ریال و در شهر‌ها تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بهزیستی کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

جهانشاهی با قدردانی از همراهی و همدلی خیران استان با جامعه هدف بهزیستی ابراز کرد: تأمین مسکن و ارتقای توانمندی مددجویان بهزیستی از اهداف اصلی و اولویت‌های سازمان بهزیستی است و امیدواریم با همت همگانی مسئولان و خیران استان، تمامی محرومان و نیازمندان هرچه زودتر در منازل خود ساکن شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار