دفتر موسسه خیریه بیمارستانی محمدامین قشم افتتاح و آغاز بکار کرد

تابناک-درخواست دیرینه اهالی قشم مبنی بر راه اندازی خیریه تنها بیمارستان قشم محقق شد .
کد خبر: ۱۱۷۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ 21 July 2024

بنابرگزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ با حضور دکتر حاج احمد مرادی نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر کمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، دکتر مرادی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، مهندس ایمانی بخشدار شهاب، اعضای موسسه و جمعی از معتمدین و فعالین اجتماعی دفتر مؤسسه خیریه بیمارستانی محمدامین قشم در قسمت کلینیک بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم افتتاح و گشایش یافت.

این موسسه خیریه مستقر در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم به منظور تامین مایحتاج بیمارستان از این پس امورات مربوط به پشتیبانی خدمات رسانی بهتر بیمارستان به بیماران را عهده دار شده است.

عبدالباسط مولوی عضو عضو هیئت مدیره این مؤسسه در آئین افتتاح دفتر مؤسسه گفت: علی رغم اینکه تاکنون این مؤسسه بصورت رسمی آغاز بکار نکرده بوده است اما موفق شده با حمایت خیرین گرامی و نیک اندیش اقلامی نظیر کولرهای ایستاده و اسپیلت، دستگاه های کاپنوگرافی، سونیکید، میکروسکوپ آزمایشگاهی، اتوکلاو و سانتریفیوژ را برای بیمارستان تأمین کند تا به منظور خدمات رسانی بهتر به بیماران مورد استفاده کادر درمان این بیمارستان قرار گیرد.

وی افزود: این مؤسسه همچنان به حمایت خیرین محترم جهت خدمات رسانی بصورت مستمر نیازمند است.

دکتر عبدالرحیم امینی عضو مؤسس این مؤسسه خیریه نیز در این باره گفت: مؤسسه خیریه بیمارستانی محمدامین قشم ضمن تعمیرات سیستم تهویه بیمارستان در روزهای اخیر، احداث سایه بان موتورخانه سیستم تهویه را نیز عهده دار شده است و امید است خیرین گرانقدر برای خدمات رسانی مطلوب تر همکاری مستمر داشته باشند تا نیازهای این مرکز درمانی محقق شود.

شایان ذکر است مؤسسه خیریه بیمارستانی محمدامین قشم که از مطالبات دیرینه اهالی قشم جهت پشتیبانی خدمات رسانی تنها بیمارستان قشم بوده است با کد ثبت ۳۳۳ آغاز بکار کرده که حاج عبدالحمید حسن زاده بعنوان رئیس هيئت مدیره، دکتر عبدالباسط خطیبی زاده بعنوان مدیرعامل، فرشاد ملاحی بعنوان نائب رئیس، عبدالباسط مولوی بعنوان عضو هیئت مدیره و آقایان دکتر عبدالرحیم امینی، حاج عبدالمجید پاسلاری، عادل خانگاه زاده، نوروز دریانورد و اسماعیل قنبری بعنوان اعضای هيئت مؤسس در این مؤسسه همکاری و فعالیت دارند.

از این پس نیز شماره حساب ۹۴۴۰۴۳۳۴۴۴ و شماره شبا Ir370120000000009440433444 جهت دریافت کمک های مردمی بنام مؤسسه خیریه بیمارستانی محمدامین قشم آماده دریافت کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش است.

شهروندان و خیرین گرامی نیز جهت ارتباط گیری با این مؤسسه می توانند با شماره تماس های ۰۹۱۷۳۶۳۳۳۵۳ عبدالباسط مولوی و ۰۹۱۷۱۶۳۱۳۱۸ حاج عبدالحمید حسن زاده و یا از طریق ارتباط حضوری با اعضای موسسه در تماس باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار