احداث ۷۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در البرز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اعلام کرد: امسال ۷۲ کیلومتر شبکه جدید توزیع برق در مناطق مختلف این استان احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 15 September 2024

به گزارش تابناک البرز به نقل از ایرنا، مسعود خواجه وند با اعلام این خبر افزود: با احداث این میزان شبکه جدید برق، طول کل شبکه توزیع برق البرز به ۱۲ هزارو۸۵۴ کیلومتر رسیده است.

وی ادامه داد: امسال نیز با نصب ۳۰۸ دستگاه پست توزیع برق به ظرفیت ۴۰ هزارکیلوولت آمپرتعداد کل پست‌های توزیع برق استان البرز به ۲۰هزارو۶۷۳ دستگاه به ظرفیت پنج میلیون و۷۰ هزارکیلوولت آمپر افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز بیان کرد: با برق رسانی به ۱۷ هزارو۶۵۲ مشترک جدید طی سال جاری، شمار کل مشترکان برق البرز به یک میلیون و۵۴۰ هزارو۷۱۰ مشترک رسید.

وی به سایر خدمات شرکت توزیع نیروی برق البرز اشاره کرد و گفت: برگزاری مانور‌های جهادی برای نصب لوازم اندازه‌گیری، توسعه روشنایی معابر و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز برق با هدف خدمت‌رسانی به مردم استان از دیگر فعالیت‌ها به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تاکید کرد: به رغم برخی مشکلات، رضایتمندی مردم در اولویت برنامه‌ها و اقدامات صنعت برق کشور قرار دارد.

وی یادآور شد: امروزه فراگیری و گسترش جهش گونه بهره‌گیری از انواع فناوری، انرژی برق را به محوری‌ترین و اصلی‌ترین زیرساخت در بخش‌های مختلف تبدیل کرده است.

خواجه وند گفت: با نگاه دقیق به میزان وابستگی بشر امروز به برق می‌توان رد پای انرژی برق را در تمام بخش‌ها به طور مستقیم و غیر مستقیم پیدا کرد.

وی اظهار کرد: با این اوصاف حجم استفاده از انرژی برق در کشور ما بالا است ضمن آنکه به وجود آمدن شرایط خاص اقلیمی و جوی بر نیاز‌ها در این بخش افزوده است و سبب شده تا کارکنان توانیر در فصول مختلف سال به ویژه تابستان بی وقفه پای خدمت رسانی به مردم و مشترکان باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز تاکید کرد: در این وضعیت با سنگینی از فعالیت‌ها و خدمات بر دوش کارشناسان و کارکنان صنعت برق کشور و استان البرز است و تابستان امسال با بالا رفتن میزان مصرف برق در کشور و استان این بخش متحمل فشار مضاعف کاری شد.

خواجه وند افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر آب و هوای کشور انتظار می‌رود مردم نیز با تغییری بنیادین در الگوی مصرف برق از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
وبگردی
آخرین اخبار