آغاز مانور بازرسی از آسانسورهای استان البرز همزمان با کشور

مدیرکل استاندارد البرز گفت: مانور بازرسی از عملکرد ایمنی آسانسورهای منصوبه در اماکن عمومی و خصوصی، دستگاه های دولتی و بیمارستان ها همزمان با سراسر کشور در استان البرز انجام شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 11 September 2024

به گزارش «تابناک البرز» محمد آیینی مدیرکل استاندارد استان با اشاره به آغاز مانور بازرسی از آسانسورهای استان البرز همزمان با کل کشور، اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل در قالب این مانور با گشت مشترک شش دستگاه و نهاد دیگر از جمله نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان مسکن و شهرسازی،سازمان آتش نشانی کرح، انجمن آسانسور و پله برقی استان، جامعه ممیزی و بازرسان شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده، مبادرت به بازرسی از آسانسورهای منصوبه در استان کردند.

دکتر آیینی ضمن تاکید بر این موضوع که امنیت شهروندان را بسیار مهم و حق الناس می دانیم، بر اهمیت نظارت های ویژه و سرزده از آسانسورهای نصب شده در دستگاه های دولتی،نهادهای عمومی و اماکن خصوصی ، ادامه این نوع مانورها را موجب اطمینان های نظارتی از امنیت شهروندان دانست.

این مدیر استانی مجددا ضمن هشدار به مدیران و مالکان ساختمان ها و مجتمع های دارای آسانسور، ایمنی آسانسورها را بسیار با اهمیت دانسته و اظهار داشت: در صورت بروز هرگونه سانحه احتمالی، مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور فاقد گواهینامه استاندارد باید در مراجع صالح قضایی پاسخ گو باشند و شرکت های بیمه هنگام صدور بیمه نامه ملزم به مشاهده و اخذ گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور می باشند.
دکتر آیینی در پایان افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب‌شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و از اعتبار آسانسور مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار