شهردار لنگرود خبر داد:

اجرای فاز اول طرح ساماندهی دستفروشان لنگرود در پارک بازار

کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 03 September 2024

  به گزارش تابناک گیلان  دکتر صادق صادق پور، شهردار لنگرود طی گفتگویی با خبرنگارتابناک گیلان از ساماندهی دستفروشان در محل پارک بازار این شهر خبر داد.شهردار لنگرود بابیان اینکه‌ شهر لنگرود سالها با معضل سد معبر مواجه بود، لزوم ساماندهی دستفروشان را اقدامی اساسی و زیربنایی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر شهری مجموعه مدیریت شهری لنگرود در فاز اول دستفروشان مسیر میدان نماز فروشان تا سه راه جاده چمخاله و سرای ۱۷ شهریور که به علت تردد خودرویی و عبور و مرور عابرین پیاده همواره با گره ترافیکی شدید ترافیکی همراه بود ساماندهی نمود.

صادق پور تصریح کرد: برای ساماندهی دستفروشان شهر لنگرود بارها تصمیم گیری‌هایی صورت گرفت ولی در هر مقطعی از زمان با توجه به این که طرح با محدودیت‌هایی در زمینه‌های مختلف روبرو بود به صورت کامل به اجرا در نیامد.

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد: با توجه به نشست اخیر در مدیریت شهرستان تصمیم بر این شد تا همه دستفروشان به منطقه پارک بازار منتقل شوند.

وی در ادامه از مصوبه شورای اسلامی شهر لنگرود در راستای حمایت از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان خبر داد که شهرداری را متعهد می‌کند ۱- پارک بازار در ادامه به «بازار روز » تبدیل شود ۲- شهرداری تا ۵ سال هیچگونه عوارضی از آنها دریافت نکند۳- تمام امتیازات آب، برق، گاز، دوربین مداربسته و نگهبان به صورت ۲۴ ساعته در اختیار آنها قرار بگیرد.

صادق پور خاطرنشان کرد: شهرداری همچنین سرویس ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز برای پارک بازار اختصاص داده تا شهروندان به راحتی بتوانند مایحتاج و لوازم خود را با مراجعه به پارک بازار تهیه نمایند.شهردار لنگرود در پایان ضمن قدردانی از همراهی دستفروشان لنگرود در اجرای این طرح از همه مدیران و مسئولان شهرستان که با نشست‌های متعدد و ارائه راهکارها شهرداری را در اجرای این طرح پشتیبانی کردند، تشکر نمود.

صادق پور همچنین از مردم فهیم لنگرود   خواست تا برای حمایت از دست فروشان برای خرید ملزومات خود و رونق هر چه بیشتر کسب کار این عزیزان به مجموعه پارک بازار برای خرید مراجعه نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار