محمد حیدری فرماندار رودسر درافتتاح پروژه های شهرداری رودسر

بهره‌برداری از۴۹۴پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی،ورزشی درشهرستان رودسر

کد خبر: ۱۱۸۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ 29 August 2024

بهره‌برداری از۴۹۴پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی،ورزشی درشهرستان رودسربهره‌برداری از۴۹۴پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی،ورزشی درشهرستان رودسربهره‌برداری از۴۹۴پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی،ورزشی درشهرستان رودسربهره‌برداری از۴۹۴پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی،ورزشی درشهرستان رودسر

محمد حیدری فرماندار رودسر درافتتاح پروژه های شهرداری رودسر ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت:درهفته دولت امسال ۴۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی افزود:آنچه که مطالبه مردم در حوزه شهری و روستایی است با آنچه که ما انجام می‌دهیم انطباق ندارد و خلا قابل توجهی مشهود است البته به معنای نفی کارها نیست. حیدری تصریح کرد:کارهایی که نیاز مردم است باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا مردم بدانند که ما درانجام امورات قاطع و در عین حال قانونمند هستیم. 
فرماندار رودسر خاطرنشان کرد:مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر باید هرروز تقویم عملکردی خود را برای مردم ارائه دهند تا مردم شاهد اهتمام و تلاش آنها باشند.حیدری افزود:طبق تاکید استاندار محترم، مسئله پسماند باید هرچه سریع‌تر حل و فصل گردد چون علاوه بر شهرها،روستاها نیز با این موضوع درگیر شدند.وی تصریح کرد:بازگشایی خیابان ۲۴ متری باقرآباد یک موضوع مهم استراتژیک در حال و آینده خواهد بود و جز شاهراه کلیدی رودسر است همچنین ناترازی و ناهماهنگی موجوددر شهر رودسر باید دردستورکارقرارگیرد تا شهری زیبا و دلنواز داشته باشیم که این امر موجب جذب سرمایه‌گذار و توریست خواهد بود.

همین گزارش حاکیست مهندس مازیارصفایی شهردار پرتلاش رودسر در ششمین روز از هفته دولت:
از۱۰ پزوژه عمرانی و عام المنفعه شهرداری رودسر به بهره‌برداری رسیده خبرداد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر 

مازیار صفایی اصلی شهردار رودسر ضمن گرامیداشت هفته دولت درافتتاح نمادین پیاده راه ملت گفت:این پروژه که در ضلع شمالی پارک ملت واقع  شده ظرف سه ماه با صرف هزینه ۶/۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری می‌باشد.
 وی افزود: در ضلع جنوبی پارک ملت نیز پارک کودک پیش بینی شده که تا پایان شهریور آماده فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار می‌باشد.شهردار رودسر در ادامه به نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت:اجرای آسفالت ۲۱۰ هزار متر مربع از کوچه ها و معابر سطح شهری که قابل مقایسه با هیچ دوره ای نبود ومعابرخاکی بافت فرسوده شهری به اتمام رسید.همچنین تجهیز ناوگان حمل و نقل آتش‌نشانی و تجهیز تشک نجات تا ۱۰ طبقه و خودروی کمک کننده در عملیات امداد نجات به سازمان آتششانی نیز اضافه شد.شهردار رودسر افزود: در بحث روشنایی نیز۹کیلومتر ساحل باپایه های چراغ روشن شده که باعث افزایش امنیت و ایمنی مسافران می‌باشد.صفایی درپایان  خاطرنشان کرد:در هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی وخدمات شهری با صرف اعتبار ۵۲ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.وی افزود:این پروژه‌ها شامل: زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر، بازگشایی زیرسازی  آسفالت و ایمن سازی میدان و بلوار شهید نظری، لوله گذاری وساماندهی هدایت آب‌های سطحی خیابان هجرت، نصب برج نور میدان باقرآباد، ساماندهی فضای سبز شهری، المان شهدا ورودی غربی شهر رودسر واقع در میان پشته، خیابان غذا واقع در پارک مسافر، پروژه روشنایی معابر شهری و تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به تشک امداد ونجات.

همین گزارش حاکیست. 
 فائزه قنبرزاده رئیس شورای شهر رودسرضمن گرامیداشت هفته دولت گفت:خدمات صادقانه و خالصانه دولت شهید رجایی و باهنر و شهید رئیسی به عنوان الگو و سرمشق برای مدیران خواهد بود. وی افزود:خدمت در هر لباسی که باشد مورد لطف و عنایت پروردگارقرار می گیرد.
رئیس شورای شهر رودسرافزود: با وفاق و همدلی وبدون هیچ گونه حاشیه‌ای سعی نمودیم در سیاست گذاری مصوبات عمرانی، تفریحی ،خدماتی و ورزشی اثری ماندگار بر جای بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد:بایداز همه ظرفیت‌ها برای توسعه وعمران شهری بهره‌مند شد؛ لذا با شتاب و توان بیشتری برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و رسیدن به نقطه مطلوب قدم برمی داریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار