با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه؛

حسین خلیلی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی سنگر منصوب شد

کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ 03 September 2024

به گزارش تابناک گیلان آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی سنگر با حضور سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، امام جمعه و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد اهمیت تولید، به اقدامات عملی دستگاه قضایی استان و دادستانی در مورد حل یکی از اساسی‌ترین مشکلات و معضلات مراکز تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: در سنوات گذشته وقتی تولیدکنندگان به علت مشکلات مالی قادر به پرداخت بدهی خود نبودند یا ورشکست می‌شدند، بعد از شکایت و قضایی شدن پرونده بر اساس رویه قانونی گذشته، قاضی حکم به توقیف و فروش دستگاههای تولیدی به نفع شاکیان می‌داد که در واقع، واحد تولیدی تعطیل و جمع زیادی از کارگران بیکار می‌شدند.

وی در ادامه افزود: این مسئله برای اولین بار از سوی دادستانی و دستگاه قضایی گیلان به ریاست قوه قضائیه پیشنهاد شد که بجای توقیف و فروش دستگاه به نفع طلبکار، تولیدات آن مرکز تولیدی به نفع طلبکاران توقیف شده و بتدریج به فروش برسد که این موضوع با دستور ریاست قوه قضائیه، برای کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی کشور اجرا می‌شود.

فلاح میری با بیان اهمیت و جایگاه مهم سنگر به لحاظ موقعیت اقتصادی و قضایی اظهار داشت: وجود کارخانجات بزرگ و متعدد درشهرصنعتی و سایر مراکز فرهنگی و دانشگاهی و منابع طبیعی و انفال منحصر به فرد در سنگر سبب شده دستگاه قضایی استان و کشور و همچنین دادستانی استان نگاه ویژه‌ای به سنگر به عنوان یک شهرستان (قبل از سیر مراحل تبدیل به شهرستان شدن از سوی وزارت کشور) داشته باشد.

در پایان این مراسم حسین خلیلی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی سنگرمنصوب وازتلاش‌های محمدعلی شریف نژاد دادستان عمومی وانقلاب سابق حوزه قضایی این بخش قدردانی شد.

گفتنی است حسین خلیلی پیش از این ریاست شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان لنگرود را بر عهده داشته است و محمد علی شریف نژاد نیز به سمت ریاست شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری دو شهرستان رشت منصوب می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار