مدیرکل راه و شهرسازی شمال کرمان:

بیش از ۶۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در کرمان تایید نهایی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این استان تایید نهایی شده اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱ 31 August 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از مهر، رضا حافظی، روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: تعداد ۲۴ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح حساب داشته و آورده خود را واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به اتمام اسکلت و سقف ۶ هزار و ۱۸ واحد و اخذ پروانه ۱۱ هزار و ۵۴۲ واحد در شمال استان کرمان گفت: ۴۰ هزار متقاضی منتظر اعلام سهمیه بانک‌ها جهت افتتاح حساب و اتصال به پروژه و ادامه کار هستند.

وی افزود: اعتبار صندوق ملی مسکن به دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص پرداخت یک سوم سهم وزارتخانه در تسهیلات زیربنایی ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال کرمان از مراحل پایانی مطالعات طرح جامع شهر جوپار خبر داد و گفت: آماده‌سازی اراضی تمام سایت‌ها در حال انجام است، ۲۵۰ قطعه اراضی شهرستان بافت این هفته قرعه‌کشی شد و ۱۶۵ قطعه زمین نهضت ملی مسکن ریگان فردا قرعه‌کشی می‌شود.

وی با بیان اینکه با نیروی دریایی درباره سایت ۱۳۲ هکتاری شهرستان سیرجان توافق شده است افزود: عملیات سایت ۱۴۳ هکتاری نجف شهر سیرجان نیز در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار