روایت پلیس کرمان از چگونگی انهدام باند موادمخدر جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با انهدام یک باند مواد مخدر ۲۰۰ کیلو تریاک به همراه سلاح و مهمات جنگی کشف شد و قاچاقی مسلح در عملیات مشترک شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کهنوج به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 01 September 2024
به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار ناصر فرشید روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مسلحانه مواد مخدر توسط یکی از سرباند‌های معروف قاچاق مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان کهنوج مطلع و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیم‌های عملیاتی پلیس کهنوج وارد عمل شدند.
 
وی افزود: ماموران با گشت زنی نامحسوس، خودرو مورد نظر را در ورودی شهر شناسایی و به سرنشینان آن دستور ایست دادند که قاچاقچیان مسلح به محض رویت ماموران اقدام به تیراندازی به سمت خودرو‌های پلیس کردند و قصد فرار داشتند که در این درگیری قاچاقچی معروف به هلاکت رسید و فرد دیگر با استفاده از تاریکی شب با به جا گذاشتن خودرو متواری شد.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۲۰۰ کیلو تریاک به همراه یک قبضه سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات جنگی مربوط به اسلحه کلاشنیکف و چندین پلاک سرقتی را کشف کردند.
 
دستگیری ۲ سارق خودرو در جیرفت
 
در خبری دیگری از پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهدا این شهرستان ۲ سارق خودرو دستگیر و سه دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.
 
سرهنگ رضا فیروزبخت روز یکشنبه اظهار کرد: در پی سرقت سه دستگاه خودرو سواری در حوزه کلانتری‌های شهر جیرفت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ بلوار شهدا با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی و تخصصی به سرقت هر سه خودرو اعتراف کردند ادامه داد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار