چهارشنبه احتمال وقوع سیلاب در جنوب و غرب استان/کرمان غبارآلود می‌شود

طبق اعلام کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، بیشترین بارش‌ها در روز چهارشنبه در مناطق جنوب و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ 19 August 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از ایسنا، فهیمه راستی امروز ۲۹ مردادماه با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار کرد: تا روز پنجشنبه شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزیش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند باد‌های لحظه‌ای در جنوب، غرب و مناطق مرکزی استان مهیاست.

وی با بیان این مطلب که بیشترین بارش‌ها در روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود، افزود: جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در مناطق جنوب و غرب استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: همچنین در سایر مناطق استان وزش باد و گردوخاک پدیده غالب جوی خواهد بود لذا کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت غبار و کاهش دید افقی در مناطق شمال، شرق و برخی از مناطق جنوب استان دور از انتظار نیست.

«لاله زار با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خنکترین و ریگان با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و صبح امروز شهداد با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه کشور بوده است.» این خبری بود که این کارشناس هواشناسی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار