منطقه اقتصادی پیام، در مسیر تولید برق مورد نیاز البرز و کشور قرار گرفت

استاندار البرز با اشاره به انعقاد قراردادنیروگاه خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: این منطقه در مسیر تولید برق مورد نیاز استان البرز و کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ 31 August 2024

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در آیین افتتاح سه پروژه عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: از سرمایه گذارانی که در راستای احداث نیروگاه های خورشیدی ورود کنند، حمایت خواهیم کرد چراکه راهکار برون رفت از ناترازی های تامینو توزیع برق، همین رویکرد است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای دولت و خدمت، افزود: در دولت سیزدهم پروژه های قابل توجه و مهمی مورد بهره برداری قرار گرفت که تاثیر بسزایی در ارتقا زیرساخت ها داشت.

عبداللهی ادامه داد: درصدد هستیم این روند را در سایه وفاق و همدلی دولت چهاردهم نیز استمرار و تداوم بخشیم.

استاندار البرز افزود: ناترازی در تامین و توزیع برق در کشور وجود دارد از این رو با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی کشورو به ویژه استان البرز به لحاظ رشد سریع جمعیت، باید به سمت ایجاد و توسعه نیروگاه های خورشیدی سوق پیدا کنیم.

وی گفت: از سرمایه گذارانی که در راستای احداث نیروگاه های خورشیدی ورود کنند، حمایت خواهیم کرد چراکه راهکار برون رفت از ناترازی های تامینو توزیع برق، همین رویکرد است.

استاندار البرز بیان کرد: ضرورت دارد کارخانه و مجموعه تولیدی پنل های خورشیدی با استانداردهای روز دنیا احداث شود تا فعالان این عرصه در جهت تامین پنل با مشکل مواجه نشوند.

عبداللهی گفت: بستر لازم برای احداث این واحد تولیدی در مجموعه ویژه اقتصادی پیام فراهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار