وزیر راه و شهرسازی :

خدمات رسانی به زائران حسینی برای همه مسئولین یک وظیفه و اولویت است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کار خدمات رسانی به زوار اربعین یک کار اداری نیست بلکه دلی است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی، مسائل و مشکلات حمل و نقل، تردد به مرزها و ارائه خدمات به زوار برای سال آینده بسیار کمتر باشد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 22 August 2024
به گزارش تابناک ایلام ؛فرزانه صادق مالواجرد روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ما در مرز مهران با تاکید بر اینکه به برکت امنیتی که امروز شاهد آن هستیم تردد زوار اربعین حسینی به عتبات عالیات تسهیل یافته است، اظهار داشت: در این چند روز باقی مانده به اربعین حسینی باید تمام تلاش همه مسئولان برای خدمات رسانی بهتر به زوار ادامه داشته باشد.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قلاویزان مهران بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی که باشیم باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا شرمنده شهدا نباشیم.
 
وزیر راه و شهرسازی افزود: در بازدیدی که از مرزهای منتهی به مهران انجام شد زیرساخت های خوبی ایجاد شده که چشمگیر و قابل تقدیر است.
 
صادق مالواجرد ادامه داد: خدمت رسانی به زوار آقا امام حسین(ع) هیچگاه تمام شدنی نیست و این حماسه بزرگ همچنان ادامه دارد.
 
وی با تاکید بر تداوم بهبود خدمات به زوار اربعین حسینی، یادآور شد: به فرموده و بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید زمینه سفری آسان، ایمن و ارزان برای زوار اربعین حسینی فراهم شود.
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در این سه روز باقی مانده تا اربعین حسینی باید برای خدمات رسانی بهتر به زوار دلی کار کرد، گفت: باوجود تمام تلاش هایی که از ابتدای اجرای عملیات اربعین تا کنون انجام شده، بازخورد اصلی در این چند روز باقی مانده خلاصه می‌شود.
 
صادق مالواجرد بیان کرد: ۷۰ درصد زوار حسینی با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده اند که باید تدابیر لازم به کار گرفته شود تا زوار که خسته از سفر به کشور باز می گردند، استراحت کافی داشته و بعد به حرکت به سمت مقاصد خود اقدام کنند و از تصادفات جاده ای در اثر خواب آلودگی جلوگیری شود.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در خصوص تامین اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار از مرز به استان های مختلف کشور رایزنی و تمهیدات لازم انجام شده است، افزود: پیگیری لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی، مسائل و مشکلات حمل و نقل، تردد به مرزها و ارائه خدمات به زوار برای سال آینده بسیار کمتر باشد، گفت: خدمات رسانی به زائران حسینی برای همه ما به عنوان مسئول یک وظیفه و اولویت است و از همه نهادها، مسئولان و دست اندرکاران برای برگزاری باشکوه این کنگره بزرگ قدردانی می کنم.
 
صادق مالواجرد با قدردانی از رسانه ملی و اصحاب رسانه در تبیین و پوشش کنگره بزرگ اربعین حسینی، گفت: رسانه ها بازتاب و بازخورد این کنگره بزرگ را به خوبی به نمایش گذاشتند و مشکلات را نیز بیان کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار