کشف ۱۹۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط مرزداران این استان کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰ 23 August 2024

به گزارش تابناک، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در این مرحله از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۲ هزار و ۶۵ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: مرزداران مستقر در سرتاسر مرزهای سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن توقیف ۳۲ دستگاه انواع وسیله و دستگیری ۱۷ نفر در این رابطه، مقدار ۹۳ هزار و ۱۴۰ لیتر فرآورده‌های سوختی، تعداد چهار میلیون و ۵۱۹ هزار و ۴۵۹ عدد انواع دارو، تعداد ۷۹۹ عدد انواع قوطی مشروبات الکی، تعداد ۵۳۶ قطعه انواع لوازم یدکی، تعداد سه تن و ۵۴۵ کیلوگرم آرد، تعداد ۶ هزار و ۲۴۰ عدد انواع قوطی نوشیدنی، مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی، تعداد ۱۳۰ عدد پرنده‌های زینتی (طوطی) و پنج قلاده میمون را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌های قاچاق ۱۹۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب شرق کشور به کار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار