فراخوان نام‌نویسی روسای انجمن‌های ورزشی کارگران در سیستان و بلوچستان آغاز شد

کد خبر: ۱۱۷۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳ 04 August 2024

 رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: فراخوان انتخاب و نام‌نویسی رؤسای انجمن‌های ورزشی کارگران این استان آغاز شد.

حسین سعیدیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزش‌های کارگران در رشته‌های متفاوت در حال انجام است و با همکاری مربیان، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان، مسوولان ورزشی باسابقه استان و ورزشکاران با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

وی با تاکید بر زیرشاخه‌های ورزشی که زیر مجموعه این هیات هستند، بیان کرد: هیات ورزش‌های کارگری با داشتن تمام زیر شاخه ورزشی به اندازه اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وسعت کاری و کارایی دارد.

رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان افزود: سعی داریم در تشکیل بعضی از انجمن‌های ورزشی کارگران که قطعاً از الزامات و مطالبات اصلی جامعه ورزش کارگران استان است به دنبال افراد ورزشی توانمند، شاخص و مدیر باشیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در انجمن‌های دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، ورزش‌های همگانی، ژیمناستیک، بدمینتون، طناب‌کشی، فوتبال دستی، دو صحرانوردی، پتانک، ووشو، اتومبیلرانی و موتور سواری، ایروبیک، جودو، هندبال و شطرنج، کارگران را بیشتر از این فعال کنیم.

سعیدیان بیان کرد: در همین راستا از همه داوطلبان احراز پست ریاست انجمن‌های یادشده دعوت به عمل می‌آید، برای ثبت‌نام و آگاهی از شرایط و مدارک خواسته شده حداکثر تا بیستم مرداد سالجاری به دفتر هیات ورزش کارگری استان واقع در خیابان دانشگاه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زاهدان مراجعه یا با شماره‌های ۰۹۱۵۱۴۱۴۲۵۴ و ۰۹۱۵۳۴۸۰۳۷۵ تماس حاصل کنند.

وی شرایط احراز پست ریاست هیات‌های ورزشی کارگری را اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی، اعتقاد به یکی از رسمی کشور و نداشتن سوءسابقه دانست و گفت: مدارک مورد نیاز شامل فتوکپی و اصل شناسنامه، فتوکپی و اصل کارت ملی، فتوکپی و اصل مدرک تحصیلی، گواهی نداشتن سوپیشینه، فتوکپی و اصل احکام ورزشی و ۲ قطعه عکس ۳×۴ است.

رئیس هیات ورزشی کارگری سیستان و بلوچستان ادامه داد: امیدواریم که با تلاش این هیات و یک همت جهادی در استان شاهد حضور بیشتر کارگران در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم و قهرمانی آنها را جشن بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار