آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی از آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 24 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی،به نقل از سپاه روح الله ،سردار مجتبی باستان در آئین اختتامیه دوره یاوران ولایت استان مرکزی درخصوص طرح یاوران ولایت اظهار کرد: این طرح تلاش می‌کند با انسجام و کار گروهی و هماهنگ، استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کند و در این فرصت طلایی استفاده از ظرفیت های نهفته و پویای این قشر آینده ساز باید به صورت هدفمند همراه با برنامه‌ریزی دقیق دنبال و بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه شناخت و معرفت نسبت به دین و تحول برای تکامل خود و شکوفایی جامعه باید به عنوان یک دغدغه و نیازمندی برای دانش آموز محسوب شود و نیازمند کار تشکیلاتی است.

باستان با بیان اینکه امروز دشمنان ما به هر طریقی درصدد ایجاد روزنه برای ضربه زدن به پیکره جامعه اسلامی هستند افزود: امروز قالب جنگ از سخت و نیمه سخت به میدان های شناخت و ادراک آمده است. دشمن با بهره گیری از ذهن ها و وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال تسخیر قلب و فهم جامعه به ویژه نسل جدید است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: بهره گیری از همه بخش ها از جمله فضای مجازی و دنیای رسانه زمینه را برای هر حمله‌ای از سوی دشمن فراهم کرده است، لذا ما در تلاش‌ایم با برگزاری اینگونه دوره‌های توانمندسازی این فهم و شناخت نسبت به شگردهای مختلف دشمن را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی و جهادی در حال پیگیری و اجراست و امیدواریم دوره ها به صورت کیفی و اثربخش در همه نقاط کشور تا قبل از فرارسیدن سال تحصیلی جدید برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار