جوان ۱۸ ساله کهنوجی از چنگال آدم ربایان آزاد شد

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج از رهایی یک جوان ۱۸ ساله کهنوجی از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: این گروگانگیری ۶۰ روز قبل اتفاق افتاده بود که در نهایت با پیگیری های دستگاه های قضایی، نظامی و امنیتی و کمک سران طوایف، فرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 22 July 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان، امید رضائی روز دوشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از یک مورد آدم ربایی رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و سیستم های اطلاعاتی وامنیتی و پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه هویت آدم ربایان مشخص و پس از انجام یکسری تحقیقات مشخص شد علت این گروگانگیری مسائل مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج اعلام کرد: متهمان فرد ربوده شده را به یکی از استان های مرزی انتقال داده بودند و در نهایت با پیگیری های دستگاه عدلیه و استفاده از ظرفیت مصلحین و سران طوایف فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.

رضایی افزود: این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار