بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در سالروز شهادت" داریوش رضایی‌نژاد"

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای یکم تیرماه، سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 22 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛  متن بیانیه به این شرح است:

ترور دانشمندان و نخبگان علمی ایران اسلامی، ماهیت ضدانسانی تروریست‌ها و مخالفان پیشرفت ملت‌ها را نمایان ساخته و بی تردید وقوع چنین فجایعی نمادی از خوی جنایتکار گروه های تروریستی است و نقاب از چهره کریه استکبار و حامیان زیاده خواه تروریست بر می‌دارد.

در این میان چه اسفناک است که نهادهای حقوق بشری در سرتاسر جهان تنها نظاره گر وقوع چنین فجایعی بوده و تروریست های ددمنش نیز بی آنکه محدودیتی داشته باشند به اقدامات ضد انسانی خود در لوای حمایت‌های برخی دولت‌ها و نهادهای بین المللی ادامه می‌دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تقبیح و محکوم کردن جنایات تروریستی به ویژه به شهادت رساندن جوانان نخبه و دانشمند میهن اسلامی توسط ایادی استکبار جهانی و صهیونیست منحوس، سالگرد شهادت جوان افتخارآفرین استان ایلام شهید “داریوش رضایی نژاد” را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز این شهید گرانقدر و والامقام و اقشار مختلف مردم استان سلحشور ایلام تسلیت عرض کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز، سربلندی و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سیزدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید "داریوش رضایی نژاد" امروز دوشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در مسجد جامع شهرستان آبدانان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم با سخنرانی حجت الاسلام" اله‌نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار