دیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدا

ییی
کد خبر: ۱۱۷۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳ 21 July 2024

دیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدا

 

 

به نقل از خبرگزاری تابناک سرهنگ پاسدار طاهر سنجریان مسئول معاونت آموزش و تربیت فرهنگ پاسداری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

 

وی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدانوالامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و ادامه داد: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمانه‌ای امام و انقلاب هست.

 

سنجریان این دیدار و سرکشی ها را بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب دانست و گفت: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.

 

 وی تصریح کرد : خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند همچنین در آخر از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد. 

دیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدادیدار و تجلیل مسئول معاونت آموزش سپاه فتح استان(ک.ب)از خانواده های شهدا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار