جلسه فوری برای بررسی مشکلات آب استان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور : جلسه‌ای فوری برای بررسی مشکلات آب این استان و جمع بندی آن نهایتأ تا پایان هفته آتی خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱ 20 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هاشم امینی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : در حوزه نهضت ملی مسکن بخشی از کار را باید ما انجام دهیم، یک سوم از تعهدات با ماست و بقیه با سازمان برنامه و راه و شهرسازی در این زمینه در. دهدشت حدود ۹۰ میلیارد ریال تخصیص دادیم و با وجود اینکه تعهدات دیگر اعضا کامل نشد، اما ما خودمان را مقید دیدیم برای کمک به مسکن مردم فراتر از امکانات و منابع پای کار بیاییم و خوشبختانه زیرساخت آب مسکن ملی دهدشت کامل شده است.

امینی ادامه داد: در حوزه مسکن بسیجیان و ولایت هزینه زیرساخت با حوزه‌ای است که اقدام به تفکیک کرده است با این وجود از محل تنش آبی سعی می‌کنیم ۳۰ درصد منابع را فراهم کنیم که البته شرط آن این است که استان نیز سهم و آورده اش را بیاورد.

وی گفت: ۱۰ میلیارد برای تعمیرات و نگهداری و برای تانکر سیار نیز مبالغی خواهیم گذاشت.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: جلسه‌ای فوری برای بررسی مشکلات آب این استان و جمع بندی آن نهایتأ تا پایان هفته آتی خواهیم داشت.

امینی در پایان تصریح کرد: برای روستا‌های استان اعتباری برای کمک به حل مشکلات آبرسانی پیش بینی می‌کنیم تا مردم عزیز ما در این استان و به ویژه مناطق روستایی رنج کمتری را متحمل شوند. برای روستا‌های لنده فیلتر تندی پیش بینی میشود که مشکل کیفیت ظاهری آب حل شود و در خصوص فاضلاب بهمئی نیز به دلیل جمعیت زیر ۲۳ هزار نفر اگرچه مجوز ماده ۲۴ استانی اخذ شده در دستور کار ما هست و البته استان باید در این زمینه کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار