بررسی نتایج اعتراض امتحانات پایه دوازدهم

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان گفت : نتایج امتحانات پایه دوازدهم هنوز نهایی نشده و در مرحله بررسی اعتراضات دانش آموزان است.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ 20 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی افزود : امتحانات نهایی پایه دوازدهم هم اکنون در حال بررسی اعتراضات است و تاکنون هیچ گونه تجزیه و تحلیلی از امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در سطح کشور انجام نگرفته است لذا اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.
وی ادامه داد : طبق آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه یک میلیون ۲۰۱ هزار و ۷۵۳ نفر برگه در سطح کشور هم اکنون در حال بررسی اعتراضات وجود دارد که ۲۴ هزار و ۵۲۵ برگه به استان جهت بررسی اعتراضات ارسال شده که مصححین در حال بررسی هستند.
 جمالی تاکید کرد: رسانه‌ها هرگونه اخبار راجع به آموزش و پرورش را از طریق روابط عمومی و یا پورتال خبری وزارت آموزش وپرورش و اداره کل آموزش وپرورش استان پیگیری کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی که فاقد منبع خبری می‌باشند توجه ننمایند.
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان ادامه داد: پس از بررسی اعتراضات امتحانات نهایی و اعلام رسمی تجزیه و تحلیل امتحانات سال تحصیلی جاری از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت تحصیلی وزارت آموزش وپرورش اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار