رتبه برتر شرکت جهاد خانه سازی در ساخت مسکن، باید الگوسازی و نهادینه شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید از روند ساخت پروژه مسکن شهید سلیمانی اراک گفت : رتبه برتر شرکت جهاد خانه سازی در ساخت مسکن، باید الگوسازی و نهادینه شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 20 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی فرمانده سپاه روح الله در جریان بازدید از روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن شهید سلیمانی گفت: کار جهادی و خستگی ناپذیری شرط موفقیت در هر ماموریتی است.

وی گفت : امروز شرکت جهاد خانه سازی شعار ما می توانیم را با کار به موقع و دقیق و پرشتاب در میدان  به اثبات رسانید و این کار ارزشمند و ستودنی است.

وی افزود: اقدام به به موقع و جهادی شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با تکمیل  و بهره برداری مرحله اول ۱۴۴ واحدی از پروژه یک‌هزار و ۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک در بازده زمانی ۳۰ ماهه، گواه این حرکت جدی و رو به جلو در استان بود.

سردار عمو مهدی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده فاز دوم پروژه در آستانه بهره برداری و فاز سوم در مرحله اجرا و اقدام ساخت است و امیدواریم به مانند گذشته با کیفیت و تنظیم و کنترل قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در هر عرصه ای خادم ملت بوده و این یک افتخار بزرگی برای این نهاد مقدس است.

وی تاکید کرد:  سپاه امروز می بالد ضمن ساخت مسکن برای کارکنان خود و عدم متحمل شدن باری به دوش دولت، ابتدا و با اولویت رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین کم برخوردار را در استان به صورت جهادی دنبال کرد و تاکنون توانسته با ظرفیت گروه های جهادی و توان داخلی ۱۸۰۰ مسکن ویژه این عزیزان را در استان ساخته و تحویل ولی نعمتان انقلاب نماید

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمترین زمان سایر بخش های این پروژه بزرگ که به نام شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی متبرک است تکمیل و بهره برداری رسد ‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار