نوسازی ۳۰۰ تاکسی فرسوده و خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس برای گرگان

شهردار گرگان با اشاره به افزایش جمعیت و لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر گرگان، از خریداری ۶۱ دستگاه اتوبوس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ 20 July 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از تسنیم؛ سیدمحمدرضا سیدالنگیدر این‌باره اظهارداشت: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تعدد سفر‌های درون شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در گرگان مورد توجه و تأکید مدیریت شهری قرار داد.

شهردار گرگان گفت: در دوره کنونی ۶۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر ۶۸۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری شده است که تاکنون ۲۱ دستگاه از این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز استان اضافه شده است.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت ۲۴ دستگاه اتوبوس فرسوده نیز در شهر گرگان با ۱۴۳ میلیارد ریال اعتبار بازسازی شده و بازسازی ۱۶ دستگاه اتوبوس دیگر با ۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار نیز در دست اقدام قرار دارد.

سیدالنگی گفت: با توجه به نیاز شهروندان و درخواست آنان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، ۴۰ ایستگاه جدید نیز به منظور رفاه حال شهروندان در گرگان به ویژه در شهرک‌های شمال شهر گرگان ایجاد شده است.

وی افزود: توسعه ایستگاه‌های مکانیزه نیز از جمله اقدامات دیگری است که قرار است با مشارکت اداره امور سرمایه‌گذاری شهرداری ۱۲ ایستگاه مکانیزه با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهر گرگان ایجاد شود.

شهردار گرگان اضافه کرد: در حوزه تاکسی‌های درون شهری نیز در دوره کنونی بیش از ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهر گرگان نوسازی شده است.

به گفته سیدالنگی روزانه بیش از ۳۰۰ هزار سفر درون شهری با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان انجام می‌شود و با افزوده شدن اتوبوس‌های جدید، کیفیت خدمات دهی مطلوب‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار