کاهش دما در کهگیلویه و بویراحمد

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شدت گرمای هوای مناطق گرمسیری و سردسیری استان نسبت به روز‌های پایانی هفته گذشته ۲ تا سه درجه سانتیگراد کاهش یافته و این روند کاهشی ظرف روز‌های آینده نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ 20 July 2024
کاهش دما در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ولی بهره‌مند افزود : در حالی که حداکثر دمای هوای شهر دوگنبدان یکی از گرمترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه بیست و هشتم تیر ماه امسال ۴۵ درجه سانتیگراد بود بیشینه دمای این شهرستان گرمسیری در شبانه روز گذشته به ۴۲ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای ایستگاه شهر لنده نیز با ۲ درجه سانتیگراد کاهش نسبت به ۲ روز پیش ۴۵درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی بیان کرد: حداکثر دمای هوای شهر دهدشت نیز که در روز پنجشنبه ۴۵ درجه سانتیگراد بود در گرمترین ساعت شبانه روز گذشته به ۴۳ درجه سانتیگراد کاهش یافت.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:بیشینه دمای هوای شهر لیکک نیز با حدود ۲ درجه سانتیگراد کاهش نسبت به گرمترین زمان ۴۸ ساعت گذشته ۴۲درجه سانتیگراد ثبت شد.

بهره‌مند افزود: حداکثر دمای هوای یاسوج و سی سخت که در روز‌های پایانی هفته گذشته به ترتیب ۳۹.۲ و ۳۶.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده بود در گرمترین زمان شبانه روز گذشته به ترتیب به ۳۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای خنک‌ترین نقطه استان (شهر یاسوج) در شبانه روز گذشته۱۷.۶ درجه سانتیگراد بوده تاکیدکرد:حداقل دمای شهر‌های مختلف استان نیز بامداد امروز نسبت به صبح روز گذشته بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

بهره‌مند تاکید کرد: روند دمای هوای مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی عنوان کرد: هوای صاف، گاهی با افزایش وزش باد و غبار رقیق از دیگر پدیده‌های هواشناسی استان در شبانه روز آینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار