دستگیری قاتل فراری کمتر از ۱۲ ساعت در شهریار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران از دستگیری قاتل درگیری خانوادگی ، کمتر از ۱۲ ساعت در شهریار خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ 17 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ فضل الله سواری پور روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع قتل فرد ۲۸ساله ای در شهرستان شهریار توسط برادرش در جریان اختلاف خانوادگی، تیمی از ماموران مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی در محل حضور پیدا کردند که در بررسی های اولیه مشخص شد متهم بعد از ارتکاب قتل از محل فرار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با توجه به مشخص شدن هویت قاتل فراری بر اثر وقوع قتل خانوادگی، کارآگاهان با اقدامات اولیه موفق به شناسائی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در شهریار شدند.

سرهنگ سواری پور تصریح کرد: متهم در بازجوئی های پلیس، انگیزه قتل را درگیری مقتول با مادرش و اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

انهدام باند سرقت محتویات و قطعات خودرو با۸۰ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان شهریار ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و مقایسه شگردهای سرقت موفق شدند هویت سارقان را شناسایی کنند که در تداوم تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودرو می کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۲ اندیشه با تعقیب و مراقبت شبانه و کنترل محدوده ترددی سارقان در شهر اندیشه، یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک را تحت تعقیب قرار داده و با توقیف موتورسیکلت، ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.
سرهنگ فتاحی بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس، به ۸۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و سرقت خودرو در شهریار اعتراف کردند.

توقیف۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۳ روز گذشته به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت و کاهش تلفات جانی و مالی و اعمال قانون در برخورد با وسائط نقلیه متخلف در شهرستان رباط کریم توسط کلانتری های رباط کریم اجراء شد .
وی افزود: در این راستا، در سه روز گذشته، ۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت ایجاد مزاحمت در معابر اصلی، نداشتن پلاک، نداشتن مدارک، حرکات نمایشی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار