امداد رسانی به یک  طبیعت گرد در دره شمخال

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: اعضای تیم امداد و نجات کوهستان شعبه به یک نفر آقا ۳۰ ساله که برای طبیعت گردی به دره شمخال رفته بود و توانایی ادامه مسیر را نداشت امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ 17 July 2024
به گزارش تابناک رضوی از قوچان محمد رضایی رکن آبادی در گفت‌وگوباخبرنگاران گفت: در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه دیروز ۲۶ تیرماه ماه حادثه مبنی بر درخواست امداد رسانی یک نفر طبیعت گرد در دره شمخال به هلال احمر قوچان اعلام و بلافاصله یک تیم ۵ نفر امداد و نجات کوهستان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی ادامه داد: تیم امداد و نجات در ساعت ۱۶ به روستای شمخال رسید و پس از طی مسافت یک ساعت و نیم به موقعیت فردی که درخواست امدادرسانی داشت رسیدند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه مشخص شد که فرد مورد نظر به علت کمر درد توانایی طی ادامه مسیر را نداشت که با تجهیزات امدادی این طبیعت گرد را به محل روستای شمخال منتقل کردند. 
 
رضایی با بیان این که این فرد حادثه‌دیده در محلی پایین تر از حمامی اول دره شمخال  بود ادامه داد: عوامل تيم امداد و نجات بعد از انجام ۶ ساعت عملیات امدادی و طی مسیر در تاریکی هوا ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد امروز ۲۷ تیر ماه این طبیعت گرد حادثه دیده را تحویل عوامل اورژانس که در روستای شمخال حاضر بودند  دادند و در ساعت ۰۲:۳۰ با بازگشت به محل اداره این عملیات پایان یافت .
برچسب ها: تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار