بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح عمرانی در شهرستان سبزوار

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان سبزوار ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، پروژه در حال تکمیل مجتمع همایش‌های بین‌المللی دانشگاه حکیم سبزواری و فاز توسعه بیمارستان شهیدان مبینی این شهرستان در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ 17 July 2024
به گزارش تابناک رضوی، چهارشنبه ۲۷ تیرماه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان سبزوار «دیار سربداران» به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حضور در محل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جریان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.
 
در ادامه نیز جلسه‌ای با حضور بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده حوزه انتخابیه سبزوار، مدیران محلی و بانکی در محل فرمانداری سبزوار تشکیل و در خصوص موضوعات و موانع مطرح شده، دستورات مقتضی توسط نماینده عالی دولت در استان صادر شد.
 
استاندار خراسان رضوی همچنین از مجتمع همایش‌های بین‌المللی دانشگاه حکیم سبزواری نیز بازدید و بر تسریع در تکمیل آن تاکید کرد.
 
استاندار خراسان رضوی نیز در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان سبزوار از فاز در حال تکمیل بیمارستان شهیدان مبینی این شهرستان نیز بازدید کرد و با حضور در مرکز اورژانس این مجموعه در جریان پیشرفت فیزیکی طرح توسعه آن قرار گرفت.
 
گفتنی است؛ طرح توسعه بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار در ۴ طبقه با زیربنای ۲۸۰۰ متر و تعداد ۱۸ اتاق خصوصی زایمان (LDR) و اتاق‌های رادیولوژی، آزمایشگاه و درمانگاه در حال احداث است.
 
زمین این مجموعه توسط خیرین خریداری شده و پیشرفت فیزیکی این پروژه ۶۰ درصد است.
 
لازم به ذکر است؛ فاز توسعه این بیمارستان ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع به زیر بنای این مرکز اضافه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار