سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

مستند سازی ۴۵ درصد املاک آموزش و پرورش

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از ۵۰۰ سند برای املاک آموزش و پرورش استان در سه سال اخیر صادر شده و ۴۶۱ سند نیز در حال صدور سند مالکیت است.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳ 17 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با توجه به تفاهم نامه سه جانبه آموزش و پرورش، ثبت اسناد و املاک و  بنیاد مسکن اقدامات خوبی در چند سال اخیر در راستای مستند سازی املاک آموزش و پرورش صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش در سطح استان  بیش از  ۲ هزار ۱۲۷ ملک دارد که آمار قابل توجهی از بیشترین املاک سطح استان را در بین دستگاه‌های اجرایی داریم.
جمالی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰۰ ملک آموزش و پرورش در سطح استان مستندسازی شده اند گفت: قبل از دولت سیزدهم تعداد ۷۰۰ ملک دارای سند دفترچه‌ای داشته ایم که در سه سال اخیر تعداد ۵۰۰ ملک مستندسازی شده و ۴۶۱ ملک نیز درحال صدور سند مالکیت است؛ که علاوه بر املاک در دست اقدام،   تعداد ۵۰۰ ملک در محدوده منابع ملی هستند که روند مستندسازی آنها  را، با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی با سرعت دنبال خواهیم کرد.
 رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیزگفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش بزرگی از آنها را خیرین اهدا کرده‌اند با حساسیت بیشتری مستند سازی آنان را دنبال می‌کنیم.
ایروان پارسیان نژاد افزود: براساس تعداد اسناد صادرشده، جز استان‌های برترکشور بوده ایم که در این اقدام مهم مدیرکل آموزش وپرورش استان مورد تقدیر معاون وزیر قرار گرفت.
پارسیان نژاد با اشاره به پیگیری مجدانه صدوراسناد مالکیت در دولت سیزدهم برای جلوگیری از تعرض افراد سودجو بیان کرد: حدود یک چهارم از املاک آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم مستند سازی شده اند که اقدامی ماندگار در صیانت از املاک بیت المال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار